قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت

🛒 در این بخش لیست قیمت پارکت لمینت برای مقایسه با هم از همه برندها قراردادیم چرا که گاهی نیاز است لیست قیمت از همه محصولات مثل لیست قیمت پارکت لمینت داشته باشیم تا قیمت ها را درکنار هم بررسی کنیم، در این صفحه لیست قیمت پارکت لمینت را در خدمت شما قرار داده ایم تا راحت تر همه محصولات پارکت را یکجا در کنار هم مقایسه کنید.

دیجی پارکت قابلیتی دارد که مشتری می تواند قیمت پیشنهادی خود را برای خرید محصول از طریق تماس تلفنی با ما در میان بگذارد و کارشناسان دیجی پارکت با بررسی درخواست و با توجه به متراژ درخواستی به درخواست مشتری پاسخ می دهد.

 

👉🏻 پارکت لمینت 👈🏻

برای مشاهده مدل های متنوع پارکت لمینت کلیک کنید.

 

 

👉🏻 خرید پارکت‌لمینت 👈🏻

برای مشاهده مدل های متنوع پارکت لمینت کلیک کنید.


 برای خرید پارکت لمنیت باکیفیت و قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

 

🤙🏻 تماس بگیرید 📞

 


  • قیمت فروش پارکت لمینت هایی که در این صفحه مشاهده میکنید ممکن است بروز نباشد بنابراین برای خرید قبل از پرداخت وجه باید از طریق تماس تلفنی موجودی و قیمت جدید و نهایی محصول را استعلام فرمایید.
  • قیمت فروش پارکت های فوق به تومان بوده و قیمت مربوط به هر یک متر مربع می باشد.
  • قیمت های فوق بدون هزینه ارسال می باشد.

بهترین قیمت پارکت لمینت را در دیجی پارکت بیابید.

با توجه به شرایط اقتصادی بوجود آمده تقاضای پارکت لمینت‌های ارزان قیمت و قیمت مناسب افزایش یافته است. ودلها و برندهایی که ملاحضه میفرمایید جزو برندهای موجود و مطرح بازار دکوراسیون داخلی میباشند. سطح کیفی این محصولات با توجه به آیتمهای کیفی ذکر شده در مشخصات اونها مشخص است.

برای راهنمایی بیشتر و یا خرید برندی که در این لیست ممکن است وجود نداشته باشد می توانید با ما تماس بگیرید.


توجه : دقت کنید که با توجه به شرایط اقتصادی واردات پارکت لمینت‌های خارجی ممنوع می باشد و موجب افزایش قیمت پارکت لمینت شده و این محصول اکثرا در ایران تواید میشود، لمینتهای خارجی از موجودی کمی برخوردار هستند و برای اطلاع از موجودی، باید با ما تماس بگیرید.

قیمت لمینت های خارجی با توجه به کیفیت و هزینه های ارسال و واردات قیمت بالاتری دارند.


نحوه محاسبه قیمت پارکت لمینت چطور می باشد؟

قیمت پارکت لمینت بر اساس متراژ است و بر همین اساس هم به فروش میرسد اما نکته ای که وجود دارد این است که حداقل فروش به میزان متراژ یک بسته‌ پارکت لمینت است و هر برند و مدل لمینت دارای بسته بندی با متراژ متفاوتی است.

به عنوان نمونه فرض کنید مدل انتخابی شما با هربسته 1.8مترمربع مساحت را پوشش می دهد و متراژ مورد نیاز شما 100مترمربع میباشد، باتقسیم متراژ به متراژ هر بسته تعداد بسته مورد نیاز شما مشخص میشود یعنی 55.55بسته که با توجه به فروش لمینت بصورت بسته این یعنی 56 بسته نیاز است.

معمولا پیشنهاد میشود 1الی2بسته بیشتر خریداری شود چرا که ممکن است در هنگام نصب یا حمل مواردی آسیب ببیند و یا در آیند برای تعویض قسمتی از لمینت نصب شده مدل شما موجود نباشد یا قیمت لمینت افزایش یافته باشد و امکان تهیه مجدد آن وجود نداشته باشد.


تفاوت قیمت پارکت لیمنت با پارکت چوبی در چیست؟

پارکت چوبی از چوب طبیعی تهیه و فراوری می شود و به همین دلیل دارای قیمت بالا و هزینه های نصب و نگهداری بالایی می باشد.


کلید واژه ها : لیست قیمت پارکت لمینت ، لیست قیمت پارکت ، قیمت پارکت پارکت